CAKE & BAJU BRIDESMAIDS

Cake pulak sekarang. Cake ni not much I can talk about pun. I just search for a picture cake yang I nak, then tanya je boleh buat ke tak. I didn’t ask anyone else if im not wrong, I tanya from Instagram from this one baker,dia kata boleh, so okay, the deal is on. I don’t go fot 2 or 3 tier punya cake. 

My cake was very very simple.seketui gitu je, cantic but tak bertingkat tak nak bazir sebab takut tak habis, tapiiii memang habis sebab cake tu sedap gila okay!! Haha. Masa honeymoon I texted my mom suruh simpan some of it sebab balik honeymoon nak makan. It was THAT GOOD. Ada options, what flavour you want, I ambil. Pick it up in USJ 4 Subang. Go check her out ig : @petitesyireen_customecakes.



(I ambil package E)

Baju bridesmaids haritu I tak beli pun, sewa je. But pakai masa nikah bukan during my reception. Baju tu I ambil from Kota Damansara,ambil dekat the owner’s house. Baju tu RM150 ada 8 helai. Sometimes diaorang ada promo 8 helai RM100. I pun dah spend banyak gila masa tu, dah lah baru habis belajar,haha. So tak mampu nak belikan kain untuk kawan kawan. Sewakan baju untuk time angkat dulang tu je. But my friends are all awesome, they don’t mind pun. Love you girls! Sewa baju from Ig : theweddingaffairkl



PRICE TAG:

1. Wedding Cake - RM320 (Basic 1 Tier)

2. Bridesmaid Dress - RM150 for 8

Comments

Popular posts from this blog

ICON TREATMENT FOR FLUOROSIS

BURT’S BEES HYDRATING LIP OIL WITH SWEET ALMOND OIL REVIEW

DENALI & PINNACLES THE WANDERER’S CAFE REVIEW