Kacang Pool Haji (Larkin)

Salam and Hi All,

Harini, I wanna share my experience makan dekat Kacang Pool Haji Larkin. Dari dulu selalu dengar pasal Haji Pool ni tapi tak pernah try lagi. Ni baru nak try. So my husband and I pun waze Haji Pool Larkin di JB. Actually, ada 2 dekat larkin ni. 1 di Belakang balai bomba iaitu di dalam foodcourt, dan 1 lagi di sebelah sekolah (ada gerai sendiri).

I pergi yang kedai punya. Parking agak susah so terpaksa park dekat opposite side of the kedai. Nak kena cross the road. Banyak pilihan makanan di Kedai Haji Pool ni instead of yang dekat foodcourt tu. Boleh tengok menu kat bawah ni:


I ambil masa 5 minit jugak la untuk decide nak makan apa sebab semua nampak sedap. Then I decided to order Kacang Pool Kambing dan Lontong Basah. It was sooooo good!!

Portion kambing dia agak banyak dan diservekan sekali dengan Roti Bakar. Lontong pun memang super sedap. The BEST lontong I’ve ever tasted.Harga untuk Kacang Pool Kambing RM10.00 dan Lontong Basah RM5.00. Harga pun agak murah untuk portion makanan tu.

Kacang Pool Kambing

Lontong Basah yang dah Diterjah🤣

Next time if I pergi JB lagi, memang wajib untuk singgah Kacang Pool Haji ni. Nak try menu lain pulak. Lontong Goreng dan Mee Rebus antara menu yang recommended dan popular. 

Oh ya alamat yang gerai ni boleh tengok bawah ni: 
No.12 Jalan Dato Jaafar, 80350 Johor Bahru

I recommend you guys to go to this outlet dari yang dekat foodcourt tu cause menu dia lagi banyak.

Thats all guys for today and thank you so much!!Byyeee and have a nice day👋





Comments

Popular posts from this blog

ICON TREATMENT FOR FLUOROSIS

BURT’S BEES HYDRATING LIP OIL WITH SWEET ALMOND OIL REVIEW

DENALI & PINNACLES THE WANDERER’S CAFE REVIEW